niedziela, 28 września 2014

Swirl :)))

Moja pierwsza kartka na Boże Narodzenie w tym roku. Motywem jest wir a inspiracją wyzwanie w Cards und More. Dzięki niemu przypomniałam sobie, że kiedyś kupiłam stemple, których jeszcze nigdy nie wykorzystałam. No to .... czemu nie. Papier UHK i biały tusz Color Box Cat's Eye biały, kartonik z Kaisercraft + baza i  ... to wszystko. Chyba najbardziej C&S projekt jaki kiedykolwiek udało mi się stworzyć. Wszystko razem dało taki efekt:

(My first card for Christmas this year. Swirl motif is inspired by the challenge and Cards und More. Thanks to this I remembered that once I bought the stamps, which have never I used. Well .... why not. Paper UHK and white ink Color Box Cat's Eye White and the inscription Kaisercraft and ... that's it. Perhaps the most C & S project I've ever managed to create. All that gave this effect:)






















kartkę zgłaszam na wyzwanie
I submit this card to  Cards und More Challenge No. 115 Swirls || Schnörkel

15 komentarzy:

  1. That is a great Christmas flourish and has made a fab background for your card.
    Thanks for sharing with us at Cards und More this time.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku, jaka piękna i elegancka! wygląda jakby była zrobiona z pierniczka <3 yummy! zdecydowanie jest mega świąteczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt o tym nie pomyślałam, że tak wygląda - dzięki :)

      Usuń
  4. Jaka śliczna, prosta, ale jakże urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne !!! bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń