sobota, 9 grudnia 2017

Święty Mikołaj zajechał :)))

Dzisiaj odebrałam paczkę od Mafaldy - mojej pary wymiankowej z Rogatego :))) A w niej .... same super niespodzianki :) najpierw pięknie skrząca się śnieżynkami torba na świąteczne przydasie, świąteczna kartka oraz mnóstwo przydasi. Ale gwiazdą wymianki została fantastyczna filcowa sowa. Jest prześliczna - baaaaardzo dziękuję za niesamowitą wymiankę :)))




Ja wysłałam do Mafaldy torbę ozdobioną złotymi gwiazdkami, czekoladownik i trochę skrapowych przydasi :)





6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wspaniałą niespodziankę. Jest mi bardzo miło, że sprawiłam Ci radość

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad! Świetna wymianka! Sowa jest cudowna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne torby. Ale sówka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz wspaniałych niespodzianek gwiazdą pozostaje sowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fajne paki! obie przebogate i wypełnione radosnymi emocjami po brzegi, sowa jest wspaniała :))

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy komplecik w swym minimalizmie :) (a przydasi to trochę zazdraszczam :P)

    OdpowiedzUsuń