sobota, 17 czerwca 2017

Pamiętliwy kuferek

Nie powiem - inspiracją było Wyzwanie nie-kartkowe pt. Walizka/Torba/Kufer. Podchodziłam do tego trochę jak pies do jeża, bo już same interperetacje i inspiracje tematu były fantastyczne na blogu.  Postanowiłam zrobić sobie kuferek na małe karteluchy, na których zapisuję "ku pamięci" - bo skleroza dopada mnie w różnych momentach (najgorzej kiedy zastanawiam się gdzie położyłam kartkę, na której zapisałam co jest takie ważne :) To chyba zmęczenie materiału i ryk umysłu o urlop. A kuferek wyszedł tak:








no to ruszamy .....


Użyte media:
- czarne gesso Renesans
- biała farba akrylowa
- pasta "efekt rdzy" Prima
- złota CreaPaste Marabou
- farby "efekt patyny" Pentart
- Glossy Accent

Kuferek zgłaszam do:
http://niekartkowo.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-518-walizka-torbakufer.html


rzeczy kupione w Retro Kraft Shop:
- czarne gesso Renesans
- pasta "efekt rdzy" Prima
- Fimo Air + foremka pióra

17 komentarzy:

  1. Świetny! Niesamowicie wyszedł Ci ten efekt rdzy. Wygląda jakby sporo czasu czekał na odkrycie:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - ale nie pomyliłaś się bo sama nie pamiętam skąd go mam :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia u Inki. Twoja praca jest piękna, gwieździsta. Jak tylko zrobiłaś zwróciłam na nią uwagę. Kuferek bardzo ciekawy. Życzę powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ja również pod wrażeniem nastroju Twojej kartki :)

      Usuń
  3. Super pomysł na walizeczkę "niezapominajkę" w moich ulubionych rdzawych klimatach. Chyba sama sobie taką zrobię, tylko żebym niezapomniała gdzie ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - I ja obawiam się tego samego - więc na razie kuferek stoi centralnie na środku stołu :) do czasu .....

      Usuń
  4. WOW! Cudowna praca...świetny klimat!Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity kuferek i nietuzinkowe zastosowanie :) Dziękując za udział w wyzwaniu nie-kartkowym, życzę mnóstwa równie fantastycznych pomysłów i udanego wyczekiwanego urlopu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - a urlopu to się już nie mogę doczekać :)

      Usuń
  6. Love it! A great mixed media technique!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny i tajemniczy! Wygląda jak wyciągnięty z jakiejś baśni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cacuszko! Prześliczne!! I przydatne - najgorzej to położyć coś tak, żeby było pod ręką... i szukać trzy godziny. No i "ryk umysłu" he he :-)
    Bardzo dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - kuferek nadal centralnie na stole :) żeby nie zapomnieć :))

      Usuń
  9. Cudowna praca. Cieszy mnie , że zainspirowało Cie nasze wyzwanie. Bardzo dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń