sobota, 14 lutego 2015

czwarta nad ranem - czyli kolejna wymanka w ArtGrupie :)

Wszystko miało sprzyjać tworzeniu. Wolny czas, nostalgiczna piosenka, wypasione inspiracje koleżanek z grupy.... miało... a tu czwarta nad ranem może wena przyjdzie.
Zero - totalne twórcze zero przez duże Z. Przygotowałam dwa tła do ATC - i spękania i pryskania i Bóg jeden wie co jeszcze - a wena nadal zero reakcji. Czas i kolejna kawa mijały i dalej nic.
Dzisiaj odebrałam (bagatela po tygodniu kiszenia awizo w torebce - bo oczywiście ktoś logistycznie wymyślił że pkt odbioru dla mojej ulicy jest na punkcie pocztowym, którego absolutnie nie mijam, nie mam po drodze i na drugim końcu miasta- bo na głównej nie można :)) ATC od Matilde + przydasie. I na widok jednego mnie olśniło. I w końcu zrobiłam - dosłownie w 15 minut. Tło wydrukowałam na płóciennej kartce (takie służą do malowania farbami olejnymi) - więc ATC jest odrobinę "plastyczne" - bo już na sztywno nie podklejałam. A resztę sami możecie ocenić :)




ps. i kolejny raz wybaczcie jakość zdjęć ...

22 komentarze:

  1. Superowe i ta delikatna dygresja, że po maku sen jak u niemowlęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super! I jedno moje!Ale to ujęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne, w tych sytuacjach sen jest pożądany niby diamenty :)
    a widzisz jak wena Cię dopieściła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dopiero czytałam gdzieś , że nie masz weny...
    cudeńka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne :) Wydałoby się że tej weny nie było :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie:)
    wszystko tak dobrane:) rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dowcipne i przewrotne, bardzo fajna interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, tez mam z tym problem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowita i z przesłaniem...

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the vintage feel and the poppy flowers!!

    OdpowiedzUsuń
  11. W Taką noc...Ech :) Piękna interpretacja barbetko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ATC, a jaki pomysł na tło!

    OdpowiedzUsuń
  13. zupełnie jak ja w dzieciństwie. Nie spałam całymi nocami :)
    Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń