sobota, 27 kwietnia 2019

15 chłopa na umrzyka skrzyni i butelka rumu.

No musiałam sobie znów poniszczyć do potęgi. Koleżanka podarowała mi trzy stare butelki z grubego szkła no i jak sobie czegoś nie zrobić. W ruch poszły wyciski z masy, muszelki, papier ryżowy i media z rdzą na czele :))). Lałam, posypywałam, kleiłam aż całość zaczęła przypominać dno starego kutra przed czyszczeniem :))) ( a wiem co mówię bo dzieciństwo na Półwyspie Helskim spędziłam - kiedy plaże były plażami z przytulonymi do nich miasteczkami rybackimi).
Butelka zdecydowanie kojarzy mi się z szantą 15 chłopa na umrzyka skrzyni ... - stara, obrośnięta muszlami i co tam jeszcze morze naniesie ...









i w lampie błyskowej :)










33 komentarze:

  1. Świetna! Dałaś tej butelce całkiem nowe życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Niesamowity efekt uzyskałaś!!! Jest świetna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fantastycznie!!!
    Ale się napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska! Wygląda, jakbyś ją wyłowiła z głębin. Uwielbiam, jak tak sobie brudzisz, niszczysz i postarzasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. An amazing bottle of altered art, she looks like a treasure that lay for a long time on the bottom of the sea. Many thanks for sharing with us SanDee's and Amelies Steampunk Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tylko WOW!!! Efekt rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna butelkę z morza wyłowiłaś :) a list był w butelce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Co do listu to.już zupełnie inna historia :)

      Usuń
  8. Rzeczywiście wygląda jak wydobyta z zatopionego wraku!
    Dziękuję za udział w zabawie SanDee&amelie's Steampunk Challenges

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zmediowana butelka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i moim :) Zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja ale cudo Basiu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały efekt , rewelacyjnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Bardzo dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, świetny efekt uzyskałaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Супер! Отличная состаренная бутылка! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica. Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje pierwsze skojarzenie po zobaczeniu butelki to też była taka szanta... ;) dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fabulous texture and crackle
    Carol x

    OdpowiedzUsuń