poniedziałek, 1 lipca 2019

Zakładkowa wymianka :)

Takie zakładki pofrunęły do Ewy :)



20 komentarzy:

  1. Śliczności do mnie dotrą :-) Obie zakładki piękne kolorystycznie i wspaniale ozdobione :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że na żywo też będą Ci się podobać :)

      Usuń
  2. Przepiękne zakładki pofrunęły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotki, zwłaszcza ta z sową :) i jak tu się na książce skupić przy takich cacuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjąć z książki i schować 🤣. Dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Super zakładki.
    Ja w tym roku się zagapiłam i nie zapisałam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zakładki, zwłaszcza ta z sówką ;) Pozdrawiam, będę gościć częściej na Twoim cudnym blogu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale są śliczne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Ta z sową zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja lubię takie! mają klimat, takie Twoje są! ślicznie!

    OdpowiedzUsuń