niedziela, 21 października 2018

Pudełko ochronne :)

Tytuł trochę przewrotny - ale faktycznie bazą jest pudełko do .... przesyłania kartek w sposób bezpieczny, żeby się nie pogniotły i zostały dostarczone do adresata piękne i całe jak w dniu ostatecznego wykonania. Pudełko z tektury falistej, łatwe do składania, spełniające swoją rolę bardzo dobrze. Ponieważ czeka mnie taka przesyłka postanowiłam uprzyjemnić rozpakowywanie i nadać jej jesienny charakter. Jak wyszło - oceńcie sami :)))) (niestety zdjęcia to znów telefon)




liście i dynie wycieniowałam ... olejkiem lawendowym. Trudno mi powiedzieć czy bardzo dokładnie widać to na zdjęciach - ale w naturze efekt jest bardzo ciekawy i do tego ten zapach (ciekawe czy długo się utrzyma) I, jak widać bardzo dobrze, "efekt szkła".










14 komentarzy:

  1. Love the vintage images and hessian strip backing
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za udział w wyzwaniu APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jest, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie... ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Jesieni czar" - Kasia Hahn - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, nieprzesadzona kompozycja zachowana w jesiennym klimacie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :) Pozdrawiam - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba to jesienne zdobienie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa praca :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń