niedziela, 17 lutego 2019

Anioł

Tym razem wykorzystałam anielską bazę z DEKU.PL (tu można zobaczyć bazę - moja jest właśnie 30 cm i miałam już trochę trudności z odpowiednim sfotografowaniem całości :)) i przyznam się, że chyba jeszcze sobie dokupię. Aureola to .... największy element z łapacza snów SnipArt bo niczego innego nie miałam no i ulubione media: benzyna ekstrakcyjna, bitum, złoto antyczne w paście, gesso , trochę brokatu i metaliczna farba o dźwięcznej nazwie ogon syreny (swoją drogą podziwiam wyobraźnię ludzi, którzy ustalają nazwy kolorów farb), i odczynniki do rdzy+ proszek ołowiany. Do skrzydeł użyłam maski ze stamperii. Moim zamiarem było stworzenie jak najbardziej zniszczonego czasem anioła jak tylko się da, nie tracąc przy tym kształtu i zarysu twarzy. Ma być dla mnie, a ja lubię te klimaty (moja latorośl popatrzyła krytycznym okiem, stwierdziła "no, może być - ale ja wolę co innego"). Poza tym zainspirowałam się wyzwaniem w Art-Piaskownicy mixed-media-złoto-ale-i-złocenia-złote dodatki. W sumie całkowicie - bo nawet na banerku wyzwaniowym jest anioł i jakoś tak ta praca za mną "chodziła" tylko czasu było brak. Całość prezentuje się tak:








w sztucznym świetle chyba lepiej widać złocenia na aureoli, końcach skrzydeł czy elemencie ozdobnym (a przynajmniej taką mam nadzieję :))





no to anioł "frunie" na wyzwanie:





17 komentarzy:

  1. Mi admirada Barbe, es una preciosidad.
    Tomo nota de tu inspiración.
    Besos y feliz semana, querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny anioł... taki pełen wdzięku... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! You angel is so beautiful Barbette! Such wonderful textures!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  4. An amazing angel project. Wonderful grungy details and textures.
    Thank you for joining in with our February challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    OdpowiedzUsuń