sobota, 2 lutego 2019

Kartkowanie z Rogatym i moje pierwsze sospeso.

Dopraszam się wyrozumiałości szczególnie wśród osób, które dekupaż mają we krwi. Bo mogą szok przeżyć oglądając to co zrobiłam z tą szlachetną metodą zdobienia - ale cóż od czegoś trzeba zacząć. A wszystko zaczęło się od bonu podarunkowego do sklepu DEKU.PL Zobaczyłam tam w promocji folię do sospeso Moniki Allegro i stwierdziłam czemu nie (oprócz tego zakupiłam sobie i inne cudeńka - a co, jak wygrany prezent to wygrany prezent). Poszperałam w necie jak się tej folii używa i stwierdziłam, że raz kozie śmierć. Ponieważ do tego postanowiłam solennie w tym roku co miesiąc robić kartki z Rogatym - doszłam do wniosku, że upiekę dwie pieczenie przy jednym ogniu. I powstałam kartka według mapki z centralnym motywem na bazie folii. Jest dość mocno polakierowany - dlatego na niektórych zdjęciach odbija się światło.  A całość wygląda tak.

(w świetle naturalnym)



(a tu już w sztucznym)






a taką to właśnie mapkę trzeba było zinterpretować (u mnie koła zastąpiły tagi)


37 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, bardzo klimatyczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyszła! Jest bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba, wszystkiego wiele ale w doskonałej harmonii. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie takie kartki to czarna magia. Piękknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu cudeńko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykonana praca! Bardzo mi się podoba i powiem Ci, że zainspirowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola
    Hermoso trabajo, felicitaciones.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca , podziwiam i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hermoso trabajo, querida.
    Felicidades por ello.
    Besos y feliz fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa i piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Jaka piękna. Nigdy bym nie wpadłabym na pomysł dodać sospeso do kartki, zawsze kojarzyło mi się z decu, ale dlaczego nie! Wyszło rewelacyjnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Muy original mi querida Barbe, la composición lleva tu sello personal. Besos y feliz fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Jak zwykle - Twoje prace mają niepowtarzalny klimat! :) Ciekawy pomysł z tym sospeso, nie wpadłabym na to, żeby połączyć to z kartkowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kartka, klimatyczna i nastrojowa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie próbowałam sospeso, wyszło ciekawie i bardzo efektownie. To śliczna kartka Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam się za dobrze na dekupażu, ale Twoja praca bardzo mi się podoba :)) Taka nastrojowa :)) Piękna!!

    OdpowiedzUsuń