poniedziałek, 31 grudnia 2012

Ostatnia kartka świąteczna w tym roku :)

Zobaczyłam fantastyczny scrapścinkowy kursik, potem słodkie digi stemple i .... popełniłam tę kartkę.
Mała myszka z ogromną bombką wśród gwiazdek i brokatu - przyznaję się - to mój pierwszy shaker-box. Do tego jest "wagi ciężkiej" - do żadnej normalnej koperty się nie wepchnie - mnóstwo tektury na niej (tej z odzysku też - bo wykorzystałam przekładkę z kompletu papierów wizytówkowych). Choinki wg kursu -  zaśnieżyłam maksymalnie bo tęsknię do śniegu za oknem. A napis ..... cóż wymyśliłam sobie tak - większość kartek zrobiłam  z polskimi lub angielskimi napisami, a co z innymi językami. Mówię i piszę po hiszpańsku (zdecydowanie lepiej niż po angielsku - ale tego języka się dopiero uczę - więc proszę o wybaczenie błędasów) a nie zrobiłam żadniusieńskiej kartki w tym języku. I tak powstało "Feliz Navidad" (czyli proste szczęśliwego Bożego Narodzenia). Karteczka pojedzie w przyszłym roku do znajomych (tylko pudełko jej dorobię) ...... a wszystkim scraperkom i scraperom dzięki którym się inspiruję życzę samych dobrych rzeczy, chwil, wspomnień, przeżyć w Nowym Roku 2013 :)))))).








( i przepraszam za jakość zdjęć - cały czas to telefon komórkowy :(

wyzwania:
wyzwanie # 2 wg kursu
winter-wonderland
wyzwanie # 4 - Tekturowo
challenge # 33

16 komentarzy:

  1. Lovely project - thanks for joining in my CHNC challenge 105 - hope to see you again soon. x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much for your words. I really like to share CHNC challenges - works which I can see there are amazing and inspiring.

      Usuń
  2. Świetna i świetne choinki. Dziękuję za udział w Ścinkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - "początkuję" w scrapie. I każde wyzwanie uczy mnie czegoś nowego - więc każda opinia jest cenna.

      Usuń
  3. Jak fantastycznie ośnieżyłas te choinki! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Ścinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - "śnieg" to mieszanina farby akrylowej i stareńkiego lakieru 3D (ma chyba 5 lat i jeszcze nadaje się do użytku - to się nazywa jakość - znalazłam go przy świątecznych porządkach :) Lubię wykorzystywać to co mam pod ręką chociaż nie zawsze mi to dobrze wychodzi. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. O kurcze... Ile warstw :) Uroczy ten shaker box :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - jestem bardzo raczkującym skraperem :) i dopiero próbuję różnych form kartek. Ale podobno ćwiczenie czyni mistrza :) Wszystkiego dobrego.

      Usuń
  5. Twoje choinki wyglądają bajkowo, a praca szalenie mi się podoba. Dziękujemy za udział w ścinkowej zabawie :)
    P.S. czy mogłabyś usunąć weryfikacją obrazkową w komentarzach? - bardzo ułatwiłoby to chwalenie Twoich prac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz - postaram się wywiedzieć co to ta weryfikacja obrazkowa i ją wyłączę :) bo blogerem jestem jeszcze bardziej początkującym :))))

      Usuń
  6. Ogłaszam wszem i wobec, że dzięki Ewie (patrz komentarz powyżej) wyłączyłam weryfikację obrazkową - teraz już wiem co to jest i wcale się nie dziwię, że potrafi wytrącić z równowagi - Ewa jesteś wielka i dzięki ci jeszcze raz za tę uwagę, bo żyłabym w błogiej nieświadomości :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful card, thanks for joining us at Cutie Pie challenge good luck cheers Sue N x

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle piękne choineczki.
    Dziekujemy za udział w ścinkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful card - so different it looks fantastic,
    thank you for joining the Cutie Pies Cute Christmas challenge x Susan x

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Widać, że bardzo pracochłonna! Dziękujemy za udział w zabawie na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń