sobota, 4 sierpnia 2018

Fotogra - okruchy lata

 wyzwanie


Ten post zacznę właśnie tak nietypowo - podlinkowanym obrazkiem wyzwania. :). Moje lato zaczęło się 1 lipca wylotem z młodzieżą do Derry w Irlandii Północnej. Nie ukrywam, że darzę dużym sentymentem to czwarte pod względem wielkości miasto na wyspie. Tym razem znów zaskoczyło ... iście tropikalnymi, jak na ten rejon, temperaturami - najstarsi Irlandczycy takiego lipca nie pamiętali. Bo  temperatury 24-27 stopni to tutaj rarytasik, a do tego słoneczko i przez 4 tygodnie tylko 4 dni deszczu (no dobra w nocy było 19 stopni :)) Przy okazji trafił nam się morski festiwal - bo Derry było ostatnim portem goszczącym łodzie opływające od zeszłego roku świat (Clipper Race 2017-2018 https://www.clipperroundtheworld.com/race/leg/leg-8) Trochę udało się uwiecznić :)






a to z wycieczki do Giant,s Causeway



zamek Duncle




i urocze, fantastyczne bezy z bitą śmietaną i owocami, kupowane rano :))


i jeszcze jedno - tam kręcono scenę do "Gry o tron" - ale ja żadnego odcinka nie widziałam, więc podziwiałam piękno przyrody - ale fani sagi ........ to już inna historia :)






To był super miesiąc - zdjęcia niestety "komórkowe", nie tak piękne jak te wykonane aparatami fotograficznymi - ale najważniejsze, że przypominają o tym, co mnie zachwyciło, zwróciło uwagę, co chciałam zapamiętać (bo w końcu po to te zdjęcia robimy :)) 
Pozdrawiam cieplutko .....


7 komentarzy:

  1. Serdecznie gratulujemy wybrania na gościnną projektantkę szuflady, czekamy na temat wyzwania oraz kila słów o sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kadry, dziękuję za udział w wyzwaniu Art piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń