sobota, 2 marca 2019

Kartka w kształcie choinki na zabawę u Uli :)

Kartka powstała dobre kilka dni temu ale jakoś nie mogłam się zabrać do tego posta. W ogóle ostatnio kulało moje życie blogowe - zaniedbałam komentowanie innych super prac (chyba wiosenna chandra dopadła :) trzeba się poprawić.
Kartka jest znów przestrzenna - zrobiłam ja z jednego arkusza papierów UHK Terra Incognita, do tego bąbelki w kolorze jasny róż i krem, mocna, różowa wstążeczka, pasta z efektem śniegu i ... to wszystko. Środka jeszcze nie wypisywałam, życzenia przede mną :)) A całość prezentuje się tak:












26 komentarzy:

  1. Jest rewelacyjna! Ma świetną formę i pięknie ją ozdobiłaś.
    Cudo:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka i bardzo oryginalne rozwiązanie.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka tez miałam pomysł na kartkę z pomponikami potem zamieniłam na ćwieki, ale pokaże dopiero jutro :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, przestrzenna forma, wspaniale to wygląda!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy składaczek :) bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, piękna, delikatna kartka, która może być jednocześnie wspaniałą ozdobą świąteczną.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super składaczek! Piękna i delikatna, taki C&S!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i pomysłowa kartka, kolory też fantastyczne, takie zimowe szarości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i bardzo pomysłowa kartka. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń