piątek, 10 sierpnia 2018

na gościnnych występach w Szufladzie :)


W sierpniu mam przyjemność inspirować w Szufladzie i serdecznie zapraszam na wyzwanie
"Sentymentalna Podróż". Mam nadzieję, że spodoba się wam pomysł zaprezentowania pracy zrobionej dawniej, może dla kogoś specjalnego albo nową techniką. Czasem są prace, które przechodzą niezauważone, albo są wyróżniane, którymi chcemy się pochwalić raz jeszcze ...
Przecież to hand made, w który wkłada się wiele pracy, wysiłku i pasji. Pokażcie taką pracę jeszcze raz ... Serdecznie zapraszam :)


6 komentarzy:

  1. Jak się cieszę, że znowu działasz i to bardzo pracowicie. Radość dla mnie ogromna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ciebie bardzo milo widzieć znów u mnie :) do tej pory posiadam kartonowe pudełko z wymianki fantastycznie ostemplowane w motyle :)) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. To miłe a ja mam Twoje woskowe ozdoby świąteczne😄

      Usuń
  2. Halo czy to wyzwanie jest jeszcze aktualne, jak podlinkować pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dalej aktualne. Pod postem jest żabka :) przed chwilą sprawdzałam. Działa :)

      Usuń
  3. masz rację w telefonie ją widzę ale w kompie mam taki komunikat "This InLinkz widget is not allowed in this website. You can still view the linkup here" może coś z moją przeglądarką jest nie tak. Dzięki za info będę kombinować :)

    OdpowiedzUsuń