poniedziałek, 12 listopada 2018

Kartkowanie u Rogatego - czyli nadrabianie zaległości

Biorąc pod uwagę, że zalegam z 10 kartkami - sama jestem ciekawa czy nadrobię. Zabawa jest fantastyczna - ale w tym roku jakoś to prowadzenie bloga mocno u mnie okulało. Czas się otrząsnąć.
Lift styczniowy - wzięłam na warsztat kartkę Carmen i wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ewinkowe cięcie i gięcie. Bo zobaczyłam kursik na styczniową kartkę przestrzenną i .... powstała liftowa hybryda. Jest napis jest tag, są warstwy i zdecydowanie inspiracją była kartka Carmen - a co z tego wyszło .....











7 komentarzy:

  1. Piękna! Wspaniałe świąteczne kolory. I forma też ciekawa.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa kartka, zupełnie inna niż wszystkie! Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. ta fantastyczna karteczka sti juz u mnie, dziekuje podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń