poniedziałek, 5 listopada 2018

Witchcraft

Pierwszy raz praca -gigant (50cm x 50 cm) jak na mnie. Zawsze podziwiałam ludzi tworzących LO - jak wypełnić tę niekończącą sie powierzchnię :) dla mnie to była magia i nieosiągalny cel. Na balkonie niszczała rama z czymś w środku (czy to była tektura, drewno czy płótno trudno mi orzec) - kiedyś chyba na środku było zdjęcie  - został tylko ślad. I tak sobie to coś stało od lata. Gdyby nie blog http://mibitacoraartesanal.blogspot.com/ nie znalazłabym inspiracji. Wyzwanie na https://mixedmediaandart.blogspot.com/2018/10/october-challenge-alchemy.html obudziło COŚ.
Z lekkim obłędem w oczach pokryłam ramę czarnym gessem dokleiłam odlew twarzy i ... klapłam. Matko i córko - ocean czerni przede mną i co ja mam teraz robić. Pogrzebałam we wszystkich możliwych farbach, pastach, gessach, lakierach, sprayach i co tam jeszcze wynalazłam i przypomniałam sobie postać z filmu "Legion samobójców" - Enchantress. Zaczęłam dłubać, polewać, psikać doklejać - w sumie sama zaczęłam przypominać dzieło szalonego mediowca :) (a przynajmniej moje ręce i najbliższe otoczenie). Dołożyłam foamiran jedwabny i coś z natury. Całość wyszła tak - zdjęcia zrobiłam przy sztucznym świetle bo daje efekt rozświetlenia metalicznych farb.













pracę zgłaszam na wyzwanie:





20 komentarzy:

  1. Mi querida Barbetka, me alegro te haya debido de inspiración mi labor, gracias por citarme.
    La tuya es una maravilla, la cara me ha impresionado como la has integrado en el lienzo siendo el objetivo principal de interés.
    Felicidades por ello.
    Me anoto al desafío de SanDee, no lo conocía.
    Besos y feliz semana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW stunning-fabulous texture-embellishments and I love the sentiment
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie ciekawa praca. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A beautiful piece! Love the composition and all the lovely texture! Thank you for playing along with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous mixed media, Barbetka. A masterpiece!!!!!!!! Kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Full of delightful texture and a fine mixed media piece ready to hang. Those dark tones match very well with those chosen words.
    Creative wishes Tracey.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wonderful mixed media project, gorgeous! Many thanks for sharing with us SanDee's and Amelies Steampunk Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful background and amazing project!Thanks for joining us at MM&A!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful project! Love it! Thank you so much for joining us at Mixed Media & Art!

    OdpowiedzUsuń
  10. The details and the texture of your mixed media project are beautiful. Thank you for joining us at Creative Artiste this month. Hope to see your lovely artwork back here again soon. Judy DT

    OdpowiedzUsuń