niedziela, 20 stycznia 2019

Bądź sobą - zaryzykuj.

Wczoraj zrobiłam kartkę "bez okazji"  - bo podobały mi się naklejki z angielskimi hasełkami, które ostatnio kupiłam. Czasem trzeba zrobić coś "bo tak". Troszeczkę zainspirowałam się filmem animowanym "Odlot". Przy okazji wypróbowałam też nową maskę ze skrzydłami od stamperii (oczywiście to nie są jej wszystkie możliwości - ale te mniejsze nawet wpasowały się w format kartki DL). Trochę mediów, brokatu, tekturek kółek zębatych i całość prezentuje się tak:

(w świetle naturalnie zimowym :)



w sztucznym świetle



niech się błyszczy :)






kartkę zgłoszę na wyzwanie :


https://sandee-and-amelie.blogspot.com/2019/01/saspc-new-years-january-challenge.html?m=1



26 komentarzy:

  1. Podziwiam jak zaczarowana:)Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Podziwiam każdy szczegół. Tyle się tu dzieje, a tak dyskretnie to pokazujesz. Mistrzostwo!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Powodzenia w wyzwaniu. Dziękuję za odwiedziny u mnie i dołączenie do grona obserwatorów. Pozdrawiam cieplutko. U nas mrozik - 10 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, niesamowita praca. Lubię motyw balonu i marzy mi się taki lot... Podziwiam to, jak wspaniale mediujesz.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi querida Barbette, me encanta esta labor.
    Muy elegante en su estampado, colores y el globo es una preciosidad con ese brillo.
    La temática desprende muchísima positividad.
    Felicidades querida.
    Fuertes besos departe de una gran admiradora tuya.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie się zainspirowałaś ;) wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu wspaniała karteczka, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...Ekstra praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a beautiful steampunk make! Love it!
    Thank you for sharing it with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca idealnie wpisuje się w temat wyzwania na blogu Miszmasz Papierowy! Dziękuję za udział.

    OdpowiedzUsuń