niedziela, 27 stycznia 2019

Zimowy motyl czyli zawieszka motywującą :)

Dosyć długo leżała sobie drewniana zawieszka w szafie - nawet nie pamiętam kiedy ją kupiłam. Znalazłam ją ostatnio przy porządkowaniu resztek papierów i jakoś tak sobie pokleiłam motywatora na ten rok :)













ponieważ bazą jest maska skrzydła ze stamperii (mam nadzieję że dobrze widoczna na zdjęciach :):


ponieważ wykorzystałam motyw roślinny - wycięte gałązki, mech oraz kolory: złamana biel, odcienie brązu, 


i jest tekst :)






26 komentarzy:

  1. Wspaniałą zawieszka :) powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka świetna! Trzymam kciuki za wyzwnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, cudowna zawieszka. Uwielbiam niebieski kolor i motyle, tym bardziej jestem pełna podziwu.
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna zawieszka Basiu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka w jedynych słusznych kolorach. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca z bardzo ważnym dla każdego mottem! Dziękuję też za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zawieszka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa zawieszka, ciekawa kompozycja i kolorystyka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zawieszka! Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca w moich ulubionych niebieskich barwach, niebanalna propozycja i wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Praca z cytatem..." na blogu Tricksart
    DT Emil

    OdpowiedzUsuń