wtorek, 17 lipca 2018

Czas - Time

Patrząc wstecz - straszliwie zapuściłam bloga. W takim razie już czas coś zmienić. Koniec roku szkolnego przyniósł mi kolejny wyjazd z uczniami do pięknego Derry w Irlandii Pólnocnej. Nie ukrywam, że darzę wielkim sentymentem to miasto i czasem marzy mi się stały pobyt - ale cóż rzeczywistość jest inna. Kiedy ja tu - moje dziecię zakończyło pierwszy etap na swojej drodze edukacji wyższej :) i tak oto (jeszcze przed wyjazdem) powstał czekoladownik dla osoby, która wsparła komputerowe wysiłki swoim doświadczeniem. Czekoladownik zamknęłam w, pasującym do całości, pudełku i powstał taki właśnie komplet :)





Komplet wysyłam na wyzwania:





 Biorąc pod uwagę, że osoba była płci męskiej - wysyłam też go na wyzwanie w Art-Piaskownicy


oraz tutaj :))

19 komentarzy:

  1. Awesome project love the texture and layers !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny czekoladnik. Piękne kolory. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski czekoladownik :) Ta kropelka, zwróciła moją uwagę, taka prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie udekorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca!
    Moc podziękowań za udział w wyzwaniu. Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa kompozycja, taka niesztampowa zupełnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful time themed project! Love your use of color and textures and the fun bits like the lock and key! Thanks so much for sharing this with us at Sandee and amelie's Steampunk Challenges! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna kartka! dziękuję za udział w wyzwaniu MMW :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so beautiful! Love the box and the card inside to bits! Thank you for sharing this amazing make with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń