środa, 26 grudnia 2018

Witrażyk z szopką

Wystarczyła tekturka, klej,kalka, metalowy pojemniczek po tealight (wyjęłam z niego ozdobną świeczusię w kształcie domku z pierników - ale można wykorzystać też po wypalonej świeczce, tylko jest więcej zachodu z czyszczeniem resztki wosku, a tak pojemniczek jest czyściutki),  brokat, płatki śniegu i kryształki, ledowy tealight i ... powstał lampionik-witrażyk.

Tekturkę podkleiłam kalką, delikatnie potraktowałam białym gesso na które przykleiłam brokat i płatki śniegu. Całość przykleiłam do metalowego pojemniczka (niestety nie zrobiłam zdjęć z tyłu, a szopka już powędrowała w świat) po tealight, i dołączyłam ledową świeczuszkę (bezpiecznie :)
Całość wygląda tak :) (tu witrażyk stoi dodatkowo w metalowej zakrętce po świecy)




a tu już w domku







szopkę zgłaszam: (podlinkowane banerki)



i ponieważ biel występuje tu w odcieniach od białego gesso przez białosrebrzysty brokat i przeźroczyste kryształki oraz lekko mlecznobiała kalkę również tu:





24 komentarze:

  1. Wooow, jest przepiękny! Magiczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudownie :) Świetny efekt, wspaniała świąteczna szopka. Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna I bardzo kreatywna praca! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny pomysł i wykonanie :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń