wtorek, 18 grudnia 2018

Zamiast świątecznych porządków ...

Miałam sprzątać. Święta tuż tuż, sąsiadki już okna pomyły (sąsiedzi samochody :) cóż - doszłam do wniosku, że tradycji powinno stać się zadość i zaczęłam .... mediować. Bo porządki zaczęły się od szafki na której zawsze palą się świece, topią pachnące woski itp. No i znalazłam wypalone świece w puszkach (zeszłoroczny prezent gwiazdkowy od latorośli). Gorącą wodą usunęłam resztki wosku z puszeczek i zamiast odłożyć na potem - zasiadłam przy zawalonym przydasiami stołem i.... pięć godzin później miałam w ręku coś takiego:



białe gesso, niebiesko-szara farba kredowa i medium do spękań były podstawą uzyskania efektu kamienia - zdjęcia jak zwykle słabszej jakości 






a zaczęło się tak niewinnie (zostały jeszcze 3 puszeczki :))))


Pudełko zgłaszam :





19 komentarzy:

  1. Wow how awesome looks like real stone
    Thank you for sharing at Creative Artiste Mixed Media Challenges xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi querida y admirada Barbetka, me encanta el efecto piedra que has conseguido realizar. Parece de verdad!!!. Felicidades por ello. Besos y feliz semana

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite - wygląda cudownie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna praca, dziękuję za udział w wyzwanie Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pudełeczko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A wonderful project and a fabulous transformation. The stone effect looks so authentic.
    Thank you for joining in with our December challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck and don't forget to consider applying to the DT call we are holding this month x

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełęczko na drobiazgi! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting project and design. beautiful texture. Thank you for joining us at Creative Artiste this month. Hope you will join us in our next challenge. Judy DT

    OdpowiedzUsuń