niedziela, 17 marca 2019

10 urodziny Art-Piaskownicy


HASŁO:

"DOBRZE JEST ZNALEŹĆ SOBIE HOBBY, KTÓRE TAK CZŁOWIEKA WCIĄGA I SPRAWIA, ŻE Z RADOŚCIĄ CZEKA SIĘ NA KOLEJNY TYDZIEŃ ZAMIAST PONURO LICZYĆ DNI"

CECELIA  OLIVER  AHERN


Gratuluję Art-Piaskownicy już 10 rocznicy istnienia i twórczej działalności - to fakt, że jest naszym najdłużej istniejącym blogiem wyzwaniowym. I niech tak dalej zostanie. Cenię ten blog za różnorodność wyzwań - każdy znajdzie dla siebie coś :)
100 lat i jeden dzień dłużej :))


Zabawa jest fantastyczna - ja starałam się w komentarzach wpleść właśnie tą część hasła, którą znalazłam na danym blogu i mam nadzieję, że nie popełniłam grafomaństwa - a jeśli , to już trudno. Jak się bawić to się bawić :))


2 komentarze:

  1. Dziękujemy za twoją kreatywność - z pewnością to docenimy :) życzymy powodzenia w zabawie i zapraszamy gorąco do odwiedzania nas i udział w naszych wyzwaniach  

    Ściskamy załoga Art Piaskownicy <3

    OdpowiedzUsuń