niedziela, 24 marca 2019

Jajo zombie

Taki tytuł przyszedł mi na myśl, kiedy w trakcie roboty przyszła moja latorośl i patrząc na efekt stwierdziła - "wygląda jakby gniło ci coś tam". W sumie jest to jajo eksperymentalne. Początek jak zwykle w zamierzeniu był w miarę normalny, chciałam wykorzystać pastę Cadence z efektem betonu, do tego obrazek do deku, gotowana wstążeczka trochę kwiatów. Tak żeby na Wielkanoc było ładnie. I tyle jeśli chodzi o plany. Wyobraźnia poszła w ruch - wyobraziłam sobie jajo zintegrowane z budzącą się do życia naturą, gdzieś w lesie - trochę podniszczone itd. No i do tego jeszcze radosne stwierdzenie dziecięcia -nic dodać nic ująć. Jajo zombie :))). Potem przypomniałam sobie o wyzwaniu na Art.-Piaskownicy Koloro ton - tym razem kremowy/ beżowy oraz oliwkowy we wszystkich możliwych odcieniach, spojrzałam na jajo i stwierdziłam czemu nie. Skoro przetrwali moją metalową pisankę to w sumie jajo też jest ciekawą opcją. Nie ukrywam, że otrzymanie chłodniejszych odcieni zieleni mediami (jeśli nie masz oliwkowej zieleni w farbach czy tuszach) do super łatwych nie należy. Ale jak zwykle z pomocą przyszła płynna patyna, zielony wosk metaliczny, pasta z efektem mchu i moja ulubiona benzyna ekstrakcyjna. Z beżem ewentualnie kremowym było łatwiej. Efekt wygląda tak :)))

















a że zieleni tu pod dostatkiem :






28 komentarzy:

  1. Jajo zombie :DDD całkiem fajnie wygląda! Mech - super dodatek.
    Udana kompozycja Basiu:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie jajo po przejściach, cudowny efekt dały twoje starania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyglada gnijąco, raczej jak z mchu i paproci :) no i ten blask jaki dał lakier- bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękne! Efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt uzyskałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej w Art-piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne jajo. Gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  8. Me recuerda los objetos que hay en el fondo del mar...que con el paso del tiempo, y por el ambiente, cogen este aspecto.
    Preciosos verdes.
    Besos y feliz semana, Barbe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajo wygląda świetnie! Jakby ktoś je porzucił w tajemniczym ogrodzie, a mech i czas zrobiły swoje :) Dziękuję, że przyłączyłaś się do naszego wyzwania. Pozdrawiam, Agnieszka z Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnosci pokazalas.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Takie odkopane przypadkowo w lesie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecież to jajo dinozaura jest! Świetna praca! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Это очень интересное яйцо. Понятно, что из него не родится милая феечка, но лесной гном вполне может вырасти из этого яйца) Спасибо от TDZ, что творите вместе с нами. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ.

    OdpowiedzUsuń