niedziela, 10 marca 2019

Wiosny czas ...

Nie da się ukryć, że każdy czeka na eksplozję zieleni, kwiatów, słońca - czyli na wiosnę. Na blogach wiele różnych "wiosennych" wyzwań i inspiracji i jest tylko jeden mankament (jak dla mnie) - zmiana czasu ( w tym roku z 30 na 31 marca). Za tym akurat nie przepadam na wiosnę :) Tym razem zrobiłam sobie "coś" wiosennego. Efekt kory drzewa uzyskałam dzięki paście z efektem mchu ( z powodu braku nagrzewnicy podgrzałam tealightem - efekt ten sam tylko trzeba uważać żeby nie przypalić płomyczkiem - fantastycznie się nadymała :) do tego aksamitny, zielony proszek, farby akrylowe, bitum, mech i listki z kolekcji Craft O'clock. Zależało mi na uzyskaniu efektu drapieżności natury na wiosnę, trochę jak w amazońskiej dżungli, gdzie przyroda pokrywa zapomniane ruiny. A dlaczego takie tekturki - no właśnie wiosna kojarzy mi się ze ZMIANĄ - zmianą godziny, przyrody, wiosennymi porządkami, czymś nowym. A czas jest tym czymś co się nieustannie zmienia i nigdy nie jest taki sam ...








(i w świetle naturalnym :)





Pracę zgłaszam na wyzwanie:


 Wiosna - księżniczka z wiankiem na głowie









31 komentarzy:

  1. wow, przepiękna, pomysłowa i bardzo wiosenna praca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WhatsApp 2020 is a revolution for the revolutionary messaging app that I need to say in a globe full of enhancements, this is something that is genuinely included free. I appreciate it whenever I open it. But WhatsApp 2020 New version can be much more profitable if the company includes much more security to a solitary chat

      Usuń
  2. Super pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująca wizja wiosny, udało Ci się wyrazić to, co chciałaś. To wiosna dzika, pachnąca ziemią, inwazyjna, nieposkromiona, nieco upiorna ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.
    pozdrawiam serdecznie
    Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW absolutely amazing and love all the fabulous texture
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała interpretacja wiosny!!! Tyle naturalności w Twojej pracy! Jestem zachwycona :)) Serdeczności posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, piękna wizja wiosny, nieco tajemnicza i baśniowa.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful piece! Love the wood sprite emerging out of the bark and the natural elements you've used. Gears look awesome poised above! Thanks for sharing this with us at Sandee and Amelie's Steampunk Challenges! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki klimat, praca przkuwa spojrzenie, jest niezwykła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pachnąca wiosennym mchem praca!
    Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW!!! No zatkało mnie - wzrok zatrzymał się na twarzy i zaniemówiłam (rzadko mi się to zdarza :D). Ja też chcę takie cuda robić!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta praca jest jak wycinek z filmu fantasy o elfach i czarodziejkach... fantastyczna... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a fantastic Spring project! Love love love!
    Thank you so much for playing along with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo, Basiu, wspaniała interpretacja tematu! Dziękuje za udział w zabawie DIY. Powodzenia. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń